Gra arcade wykonana w technologii Unity. Gracze wcielają się w rolę dostawcy Pasztecików w post-apokaliptycznym, zalanym czekoladą Szczecinie. Gra oferuje proceduralnie generowane misje, sztuczną inteligencję klientów i destrukcję otoczenia. Studenci (odpowiednio rok II i III): Ewa Burda (concept art), Kornelia Biały (concept art), Anna Drezner (wykonanie gry), Piotr Glura (wykonanie gry), Katarzyna Wargacka (wykonanie gry), Alan Morawski-Byrski (concept art), Wojciech Przewoźniak (wykonanie gry).
Książka o Żyrafie - Gra dla dzieci z przesłaniem edukacyjnym i ekologicznym, wykonana w technologii Unity. Dzięki interaktywnej opowieści, gracze uświadamiają sobie warunki na jakie skazywane są zwierzęta pracujące w cyrku, oraz uczą się nazywać i ukierunkowywać własne emocje. Studenci (rok I): Joanna Miler, Monika Górska, Jana Lachowska, Weronika Sajdak.
Rabies - Gra przygodowo-platformowa wykonana w technologii Unity. Gracze wcielają się w rolę młodego mężczyzny, przybywającego na polską wieś, aby zorganizować pogrzeb własnej matki. Wraz z rozwojem fabuły, gracze poznają nie tylko tajemnice mieszkańców wsi, ale również narażają się na kontakt ze śmiertelną chorobą. Studenci (rok I): Julia Bryk, Marianna Krajewska, Weronika Pacholik.
Itlog - Gra VR wykonana w technologii Unreal, w ramach kolaboracji między pracownią gier komputerowych, a pracownią projektowania VR. Gracz wciela się w człowieka mieszkającego w górach nieopodal wiejskiej wioski. Głównym zadaniem jest opieka nad jajkiem dziwnego stwora i opiekowanie się wyklutym zwierzęciem. Studenci (rok I): Filip Urban (wykonanie gry), Tymon Ostrowski (dokumentacja).